O nás

Asociace škol kritické infrastruktury, (dále jen ASKI) jako profesní nepolitická organizace sdružuje právnické i fyzické osoby a svoji činnost vyvíjí na území České republiky. Profesně je zaměřena především na procesy vzdělávání v oblasti kritické infrastruktury a současně na všechny další oblasti, které ovlivňují podmínky pro poskytování tohoto organizačního procesu.

Poslání, účel a cíle

1. Základním posláním a účelem ASKI je podpora svých členů při zajišťování vzdělávání v oblasti kritické infrastruktury, materiální a finanční podpora subjektů.

2. K naplnění stanoveného účelu má ASKI tyto cíle:

a) Prosazovat profesní zájmy všech škol kritické infrastruktury a přispívat tak ke zkvalitňování vzdělávání v této oblasti.

b) Být partnerem Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky; Výboru pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu, Výboru hospodářského, Výboru pro bezpečnost, Výboru pro obranu, Výboru pro zdravotnictví, Výboru pro sociální politiku, Výboru petičního, Organizačního výboru, Rozpočtového výboru, Výboru pro evropské záležitosti, Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj, Výboru pro životní prostředí, Zahraničního výboru, Zemědělského výboru, Volebního výboru, Ústavně-právního výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky a všech jejich podvýborů. Dále Senátu Parlamentu České republiky, Národní rady pro vzdělávání a dalších subjektů v otázkách školské politiky a vzdělávání v oblasti kritické infrastruktury.

c) Být rovnocenným partnerem pro jednání s právnickými a fyzickými podnikajícími subjekty zabývajícími se komerčním vzděláváním v oblasti kritické infrastruktury.

d) Být rovnocenným partnerem především vysokých škol připravujících pedagogy pro vzdělávání v oblasti kritické infrastruktury.

e) Podporovat další vzdělávání ředitelů a pedagogických pracovníků škol a školských zařízení, jejichž činnost je spjata se vzděláváním v oblasti kritické infrastruktury.

f) Aktivně podporovat spolupráci s mateřskými, základními, středními i vysokými školami a se společenskými organizacemi.

g) Pro všechny výše uvedené aktivity a cíle, jakož i pro zachování vlastní existence vytvářet potřebné finanční zdroje zajišťující nutnou ekonomickou samostatnost

Proč se začlenit do ASKI

Naše Asociaci škol kritické infrastruktury (ASKI) se specializuje na rozsáhlou problematiku kritické infrastruktury a svojí činností zajišťuje bezstarostnost našich členů v oblasti kritické infrastruktury, kritické informační infrastruktury a krizového řízení (zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení).

V České republice jsme jedinou profesní platformou pro školy, školská a vzdělávací zařízení, která za své členy řeší a prosazuje řešení kritické infrastruktury a kritické informační infrastruktury ve školství.

Naši členové jsou odborníci ze všech 9 odvětvových kritérií KI a hájí zájmy všech ostatních členů v rámci ASKI.

 

Připojením se k Asociaci škol kritické infrastruktury (ASKI) získáte nezbytné znalosti a opatření pro řešení otázek KI a KII, bezpečnostních rizik a ochrany měkkých cílů.

Organizační struktura

Personální obsazení orgánů ASKI

Statutární orgán ASKI

  • PhDr. Mgr. Dušan Kalášek prezident ASKI

 

Výkonný výbor ASKI

  • PhDr. Mgr. Dušan Kalášek předseda Výkonného výboru
  • Ing. František Vlach, Ph.D., MBA, LL.M., Ing-Paed IGIP místopředseda pro strategii a rozvoj – viceprezident ASKI
  • Zuzana Hledíková tajemnice Výkonného výboru

 

Redakční rada ASKI

  • Ing. František Vlach, Ph.D., MBA, LL.M., Ing-Paed IGIP šéfredaktor ASKI zpravodaje
  • PhDr. Mgr. Dušan Kalášek redakční koordinátor obsahu
  • Zuzana Hledíková odpovědný redaktor pro stylistiku a jazykovou úpravu
  • Bc. Adam Strnad specialista pro marketing a komunikaci ASKI zpravodaje

 

Oddělení kvality a certifikace vzdělávacích programů ASKI

  • doc. Ing. Michael Kroh, CSc., MBA vedoucí oddělení interního auditu kvality vzdělávacích programů a certifikace ASKI
  • doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. odborný garant obsahové kvality vzdělávacích programů
  • prof. PhDr. Mgr. Pavel Mühlpachr, Ph.D. auditor kvality vzdělávacích programů
  • Mgr. Martin Blažek specialista na metodologii a evaluaci vzdělávacích programů
  • Bc. Radka Slavíková koordinátor certifikace a akreditace

 

Centrum postgraduálního vzdělávání MBA ASKI

  • Ing. František Vlach, Ph.D., MBA, LL.M., Ing-Paed IGIP ředitel centra postgraduálního vzdělávání MBA ASKI
  • doc. Ing. Michael Kroh, CSc., MBA koordinátor a garant akademických programů
  • PhDr. Mgr. Dušan Kalášek koordinátor rozvoje a inovací MBA programů
  • Bc. Adam Strnad specialista pro marketing a externí spolupráci
  • Zuzana Hledíková administrativní koordinátor MBA programu

 

Oddělení profesního rozvoje a vzdělávání v kritické infrastruktuře

  • PhDr. Mgr. Dušan Kalášek ředitel rozvoje a vzdělávání v kritické infrastruktuře
  • Ing. František Vlach, Ph.D., MBA, LL.M., Ing-Paed IGIP zástupce ředitele rozvoje a vzdělávání v kritické infrastruktuře
  • Bc. Natálie Kalášková specialista pro marketing a komunikaci

 

1. Sekce – Kybernetická bezpečnost a informační technologie

  • Mgr. Vojtěch Kašpárek Vedoucí programu kybernetické bezpečnosti
  • Ing. Petr Stoklasa Koordinátor vzdělávání v informačních technologiích
  • JUDr. Jiří Navrátil Odborný garant pro právní aspekty IT a kybernetickou bezpečnost
  • Ing. Mgr. Luděk Nezmar Odborný garant pro technické aspekty IT, Cyber security a AI

 

2. Sekce – Kritická infrastruktura, krizové řízení a bezpečnostní strategie

  • PhDr. Mgr. Dušan Kalášek manažer pro kritickou infrastrukturu, krizové řízení a bezpečnostní strategie
  • Bc. Jaroslav kocián Koordinátor bezpečnostních kurzů
  • Ing. Mgr. Pavel Štyndl, DiS., MBA et MBA, MPA specialista na právní předpisy a regulace v krizovém řízení

 

3. Sekce – Manažerské a měkké dovednosti

  • PhDr. Mgr. Dušan Kalášek Vedoucí programu rozvoje manažerských dovedností
  • Bc. Radka Slavíková Koordinátor školení v oblasti softskills
  • Mgr. Bc. Marianna Kubušová Odborný garant pro vzdělávání ve školství a koučink